info@sanasport.cz Odpovíme do 24 hodin

Často kladené dotazy

Vy se ptáte, my odpovídáme.

Kdy dorazí zboží?

Informaci najdete přímo na detailu konkrétního produktu a stejně tak v košíku. Po odeslání objednávky vám pošleme informaci o termínu také v potvrzovacím e-mailu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle 1 až 4 pracovní dny, pokud je skladem u dodavatele, pak v rozmezi 3-15 pracovních dní - tuto informaci najdete vždy na detailu produktu. V případě, že objednáte více kusů zboží s různou dodací dobou, pak se konečná doba dodání určuje podle zboží s pozdějším termínem dodání.

Můžu přidat položku do vytvořené objednávky?

Určitě můžete, pokud jste objednávku ještě neplatili (online kartou nebo přes Twisto). Stačí zavolat na číslo +420 724 955 095 nebo napsat email na info@sanasport.cz a sdělit nám číslo objednávky, kód produktu a velikost produktu, který budete chtít do objednávky přidat. Číslo objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu a kód produktu na detailu produktu vpravo pod zeleným tlačítkem „Vložit do košíku“.

Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Pokud onemocníte nebo nestíháte a potřebujete termín o pár dní či týden posunout, termín vám individuálně prodloužíme. Dejte nám v takovém případě vědět na e-mail brno@sanasport.cz a nezapomeňte připojit číslo své objednávky.

Proč neprošla online platba?

Nejčastějšími důvody jsou nesprávně opsané číslo karty, nízký stav na účtu, výpadek online systému banky (u níž máte kartu) nebo nemáte povoleno platit kartou online. Objednávku můžete zaplatit převodem na účet 5032304001/5500 nebo vám zboží pošleme na dobírku. Pro změnu formy úhrady nás prosím kontaktujte e-mailem info@sanasport.cz nebo telefonicky na čísle +420 724 955 095.

Nevím si rady s výběrem zboží. Co mám dělat?

Napište nám přes online chat, který najdete na webu vpravo dole, nebo se můžete ozvat na e-mail brno@sanasport.cz. Rádi vám všechny dotazy zodpovíme a pomůžeme vybrat přesně to, co hledáte.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Zboží posíláme přepravními službami DPD a PPL, přes Českou poštu (balík do ruky i balík na poštu) a samozřejmě si jej můžete vyzvednout i osobně v naší prodejně v Brně (je-li zboží v prodejně skladem) nebo některém z výdejních míst Zásilkovny.

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete hotově při osobním odběru, na dobírku, předem bankovním převodem, kartou online a zrychleným převodem přes platební bránu GoPay.

Kolik stojí doprava a platba?

Možných kombinací je vícero, mrkněte sem.

Jak vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

U nás máte na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu dokonce 30 dní. Přečtěte si, jak snadno odstoupit od smlouvy.

Jak reklamovat zboží?

Reklamace je u nás stejně snadná jako vrácení zboží, není se čeho bát. Mrkněte na postup, jak uplatnit reklamaci.

Je možné zboží vyměnit?

Ano, do 30 dní od doručení objednávky máte možnost zboží vrátit a vybrat si jiné. K vrácení použijte náš vratkový formulář a postupujte dle jeho instrukcí. Za nevyhovující kus vám vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů, nové zboží můžete objednat ihned.

Odkupujete zpět použité zboží?

Omlouváme se, ale bohužel ne. Zboží je možné vyměnit nebo vrátit ve 30denní lhůtě, ale jenom za podmínky že nevykazuje žádné známky používání.

Cenová
bomba
Akce zmizí za
1:01:48:22
Mizuno Virtual Body G3 H
-61 % Sportovní triko Mizuno Virtual Body G3 H
779 Kč 1 990 Kč
už jen 6 ks za tuto cenu