Formuláře ke stažení

Chcete odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě, vyměnit zboží za jiné, nebo dodané zboží reklamovat? Stáhněte si příslušné formuláře a přečtěte si, jak ve všech případech postupovat.

Odstoupení od smlouvy

Pokud jste si objednali zboží online v našem e-shopu, máte ze zákona 14 dní na jeho vyzkoušení. U nás je to dokonce 30 dní. Pokud se zbožím nebudete spokojení, můžete nám ho bez obav vrátit. Zkuste s ním prosím zacházet opatrně, abychom vám mohli vrátit celou kupní částku.
Jak vrátit zboží?
  • Zboží by mělo být nepoškozené a kompletní, tedy ve stavu, v jakém jste si ho převzali. 
  • Je-li to možné, zabalte ho zpět do původního obalu.
  • Pokud jste dostali se zbožím také dárek, nezapomeňte ho prosím také vrátit.
  • Vytiskněte si formulář pro odstoupení od smlouvy, vyplňte a společně s fakturou nebo dokladem o zaplacení přibalte ke zboží.
  • Zboží včetně obou dokumentů nám můžete vrátit v prodejnách v Brně a v Olomouci, nebo nám ho zašlete poštou na adresu Sanasport, Údolní 27, Brno, 602 00.
  • Jakmile od vás budeme vše mít, do 14 dnů vám vrátíme peníze včetně vaší platby za dopravu při objednávce. 
  • Berte prosím na vědomí, že opotřebení a poškození zboží můžeme v některých případech jednostranně započíst proti kupní ceně (totéž platí v případě, kdy nevrátíte dárek - jeho cenu v takovém případě odečteme od vracené částky).

Reklamační protokol

Produkt koupený u nás přestal fungovat nebo se zničil, aniž byste za to mohli? V takovém případě ho můžete reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Jak zboží reklamovat?
  • V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
  • Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné, vlhké nebo jinak hygienicky závadné.
  • Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení přibalte ke zboží. 
  • Zboží nám potom můžete k reklamaci předat na prodejně v Brně nebo v Olomouci, anebo nám ho zašlete poštou na adresu Sanasport, Údolní 27, Brno, 602 00.
  • Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Výměna zboží

Zakoupené zboží u nás snadno vyměníte za jiné, třeba když si vyberete špatně velikost oblečení. Na výměnu máte 30 dnů a výměna nijak neovlivňuje vaše právo na odstoupení od smlouvy. Nesmíte však zboží používat. Buďte také prosím šetrní k obalu, aby mohla celá výměna proběhnout hladce.
Jak vyměnit zboží?
  • Rozhodnete-li se pro výměnu zboží, zabalte ho zpět do původního obalu. Mělo by být kompletní, nepoškozené a nepoužité.
  • Vytiskněte si formulář pro výměnu zboží, vyplňte jej a včetně faktury nebo jiného dokladu o zaplacení vložte ke zboží.
  • Zboží můžete vyměnit buď osobně v naší prodejně v Brně nebo v Olomouci, nebo nám ho pošlete poštou na adresu Sanasport, Údolní 27, Brno, 602 00.
  • Nové zboží, které budete chtít, by mělo mít stejnou nebo vyšší hodnotu, nikoliv nižší. Při výměně za zboží s vyšší hodnotou pak zaplatíte jen případný doplatek a dopravné.
  • Pokud nám zboží zašlete poštou, vyměníme vám ho do 14 dnů. Na prodejně okamžitě, když ho budeme mít právě skladem.

  Máte nějaký dotaz? Potřebujete pomoct? Zavolejte nám na +420 530 317 075