Vyberte kategorii Zavřít
info@sanasport.cz Odpovíme do 24 hodin

Rozhovor se Sanasporťákem Kamilem

21. 12. 2020
Kamil si již při studiu na VŠ přivydělával v marketingové agentuře. Díky tomu rychle nabíral zkušenosti, a tak netrvalo dlouho a se svým spolužákem se pustili do budování vlastní agentury. Díky tomu se seznámil se Zbyňkem a Michalem a začal se naplno věnovat Sanasportu.
Rozhovor se Sanasporťákem Kamilem

Náš Kamil vyrůstal v Kutné Hoře, kde zároveň chodil na osmileté gymnázium. Následně se přestěhoval do Pardubic a nastoupil na studium VŠ v oboru IT. Zde se začala psát i jeho profesní kariéra. Se spolužákem si založili webovou agenturu a začali tvořit weby, e-shopy a protloukat se internetovým marketingem.

Postupem času začali zaměstnávat další své spolužáky (někteří jsou v Sanasportu dodnes). Důležitou součástí podnikání bylo i školení, které měl na starosti právě Kamil. Na jednom z nich se objevil i Zbyněk - spolumajitel Sanasportu. O týden později už Kamil s oběma majiteli domlouvali společnou budoucnost.

Tehdy se v první sanasporťácké prodejně o velikosti šestnáct metrů čtverečních zrodila spolupráce, která postupně přerostla v kamarádství i převedení celé agentury pod Sanasport. A tím vznikl náš vlastní in-house marketingový tým. Kamil osobně se dál věnoval marketingu, SEO, PPC, školení i přímo obchodu.

kamil na lodi

Kdy jsi k nám nastoupil a na jakou pozici?

„V rámci agentury jsem se Sanasportem začal spolupracovat před 11 lety jako dodavatel marketingu.“

Čím ses živil předtím?

„Než jsme s kamarádem založili tu vlastní, pracoval jsem pro tehdy největší marketingovou agenturu v Česku - Ataxo.“

Co tě přesvědčilo začít pracovat v Sanasportu?

„Michal a Zbyněk. Dva kluci (tenkrát), kteří opustili své relativně snadné životy a pustili se do něčeho nového. Pustili se do toho s obrovskou energií, která mě pohltila.“

Můžeš nám popsat svůj klasický pracovní den?

„V současnosti by se můj den dal popsat jako jeden velký videocall, kterým jsme nahradili osobní schůzky. Velkou část mojí práce tvoří především jednání s dodavateli. Řeším s nimi obchodní záležitosti, marketingové akce, apod. Ačkoliv jsem na pozici marketingového ředitele, tak díky našemu teamu stačí pouze zlehka dohlížet na marketingové aktivity. Díky tomu se více věnuji obchodním věcem. Většinou startuji první hovory kolem osmé hodiny. Věnuji se i analytickým věcem a strategickým záležitostem v rámci skupiny ve vedení Sanasportu. Pozdní večerní hodiny jsou pak ideální na hovory s kolegy, jelikož je na to „klid“.“

kamil s rodinou

Co ses zde naučil a čeho si přímo na své práci nejvíce vážíš?

„Vážím si svých kolegů. To je to nejcenější, co mám. Bez nich to nejde a já ani Sanasport bychom nebyli tam, kde jsme.“

Který okruh sportů je ti v naší nabídce nejbližší?

„Nevypadám na to, ale pravidelně běhám, takže rozhodně běh.“

Je tvou hlavní zálibou sport, nebo fušuješ i do jiných řemesel?

„Baví mě nejrůznější hry a plastikové modýlky.“

Myslíš si, že sport jde ruku v ruce se zdravím?

„Rozhodně ano. Pokud se to nepřehání, pak to může jít trošku proti sobě.“

kamil s týmem

Co podle tebe táhne nové zákazníky do Sanasportu?

„Cílíme na nejkvalitnější značky v segmentech. I v rámci těchto značek vybíráme jen prémiové řady produktů. Proto máme produkty, které nejsou levné, ale zákazníci vědí, že jsou to nejlepší, co můžou mít. A samozřejmě jsme specialisté, takže poradíme a pomůžeme s výběrem.“

Můžeš nám popsat hierarchii/fungování firmy?

„Na vrchu firmy jsme čtyři, kteří firmu vedou, řídí a rozhodují co a jak. Super je, že z každé pozici může kdokoliv ze Sanasportu ovlivnit, co se děje. Nejsme korporace, ale taky už nejsme „rodinná“ firma. V poslední době se nám povedlo vybudovat velmi silnou vrstvu tzv. středního managementu (jednou z našich silných opor je Maťo), což nám dost pomohlo. Ale reálně si nehrajeme na korporaci.“

Kde se berou nápady na vylepšení firemního image?

„Řekl bych, že je to celkově napříč firmou. Hodně se také ptáme našich zákazníků a hlavně sbíráme a vyhodnocujeme spoustu dat, která nám v tom pomáhají.“

kamil na lyžích

Proč se Sanasport vrhnul i do dalších sportů a nespecializuje se už jen na běh?

„Velké množství značek, které děláme dlouhá léta, se krom běhu a halových sportů věnuje i dalším sportům. Pokud je zákazník spokojený s běžeckou botou, velmi pravděpodobně sáhne po stejné značce i v dalším sportu. To byl první krok. Druhý krok, bylo nasazení značek, které nemají nic společného s během, ale patří ve svém segmentu ke špičce. To je naše filozofie. Zákazníci oceňují, že si mohou top věci koupit na jednom místě a využít zákaznického servisu Sanasportu. A samozřejmě nás ty další sporty šíleně baví.“

Ve kterém odvětví sportu vidíš největší obchodní potenciál?

„V cyklistice. Ovšem na trhu jsou jiní frajeři, kteří se na ni již dlouhá léta specializují. My jsme se proto rozhodli prodávat doplňky pro cyklisty avšak ne samotná kola.“

Co dalšího rád děláš, když zrovna nesanasportuješ?

„Mám dvě děti a ženu - tím bych to vlastně mohl celé uzavřít. Ale snažím se také chodit pravidelně běhat a několikrát týdně trénuji fotbal, starám se o malé děti kolem šesti let.“

kamil s dcerkou

Moc ti děkuji za rozhovor, máš ještě něco, co bys rád řekl našim zákazníkům?

„Před 11 lety mě Sanasport pohltil svou energií, zaměřením a také tím, že jsem poprvé v životě vyzkoušel běhat v opravdových běžeckých botách. V těch chvílích se stal nedílnou součástí mého života. A můj úkol je snažit se o to, abyste alespoň trošku pocítili to co já. Protože vím, že potom se k nám budete vždy rádi vracet.“


Cenová
bomba
Akce zmizí za
7:05:26:49
Kilpi Patton Tmavě Šedá
-63 % Dámské merino triko Kilpi Patton
963 Kč 2 599 Kč
už jen 10 ks za tuto cenu