Vysoce kvalitní a vysoce funkční. Batoh Nirvana 35 zaujme naprosto každého jako batoh na turistiku, skialpy nebo freeride a je ideální na jednodenní nebo vícedenní lyžařské nebo snowboardové akce.
Batoh dosahuje nejvyšší úrovně mezi batohy co do použitého materiálu, konstrukce a promyšlených funkcí. Celorozepínací zadní část umožňuje pohodlný přístup do hlavního prostoru, i když je na přední
straně upevněn snowboard. Vnitřní tvarovaná přihrádka na lyžařské brýle s měkkou podšívkou. Hlavní materiál je kompletně z recyklovaných materiálů, tudíž tento batoh nejen inspiruje turisty nebo
freeridery, ale je také šetrný k životnímu prostředí.
- Recyklovaný hlavní materiál
- Hlavní prostor batohu je přístupný pomocí zadního zipu po celém obvodu
- Tvarovaná přihrádka na brýle s měkkou podšívkou
- Integrovaný držák helmy
- Přední kapsa na lavinovou výbavu
- Držák na diagonální uchycení lyží
- Držák snowboardu
- Úchyty pro cepíny a trekové hole
- Kompatibilní s vodními vaky
- Odnímatelný, polstrovaný bederní popruh
- Kapsa na zip na bederním popruhu
- SOS štítek s pokyny v případě nebezpečí
- Konstrukce ve tvaru U poskytuje pohodlí při přenášení zátěže i s připevněnými lyžemi nebo snowboardem
- Dvouvrstvá výplň zad EVA s vysokou hustotou; bederní popruh a ramenní popruhy jsou kryté strečovým potahem
Parametry
Sport |
Outdoor / Turistika
|
Sezóna |
2019 Q3
|
Typ tašky |
Batoh
|
Objem tašky/batohu |
30-39 litru
|
Využití tašky/batohu |
Lezecké, skialp a freeride
|
Technologie |
DWR
,
Mammut Connect
,
CONTACT U Frame™
|
DWR
Zkratka pochází od Durable Water Repellency (trvale odpuzující vodu). Jedná se o trvalou impregnaci zajišťující voděodolnost. Díky ní vnější materiály nevstřebávají vlhkost. Je používána jak u fleecového, tak u nepromokavého oblečení a stanů. Její účinnost se ale postupně snižuje v důsledku opakovaného praní.
Mammut Connect
Aplikace slouží uživatelům k získání podrobných informací k jednotlivým produktům. Děje se tak jednoduše přiložením chytrého telefonu s aplikací k NFC čipu (NFC = Near Field Communication). Tu použila firma Mammut jako první outdoorová značka.
Mammut Connect má k dispozici tři hlavní sekce – produkty, aktivita, inspirace. První z nich nabízí informace o jednotlivém zboží a poskytuje i další poprodejní služby, jako je například prodloužení záruční doby, do budoucna je plánováno také zvaní zákazníků na různé outdoorové akce. Sekce aktivity slouží jako vrcholový deník, kde můžou zákazníci sbírat své úspěchy a sdílet je s komunitou, sekce inspirace navazuje na příběhy, které jsou již prezentovány na webových stránkách.
CONTACT U Frame™
Hliníkový rám v zádech baťohu pomáhá rozložit zátěž na celá záda a tím šetří energii.