Zcela nový silniční konceprt ROAD-X-TREME vychází z předchozí řady TRI-X-TREME a přináší sebou vybrané špeky z traitlonové výbavy. Podešev 250ky je složena ze segmentů kontaktní pryže. Patní část
má vyšší odolnost proti opotřebení a rozkládá na větší ploše došlapovou energii v případě došlapu přes paty (terradapter). Ostatní díly podešve mají měkkčí, kontatkní směs pro výbornou adhezi na
tvrdém povrchu. Přední část (odrazová/palec) je pak tvořena specifickým mikrovzorkem, který zajišťuje výborný kontakt při silničním běhu i v případě spadaného listí, atp. Mezipodešev má sklon 8 mm
(pata 16mm, špička 8mm), s velmi měkkou směsí (FUSION) a zabudovanou drenáží pro odvod přebytečné vlhosti ven z boty. Polymerový prstenec DFB kopíruje tvar plantární fascie a podporuje efektivní
běžecký styl. Široky (standard) svršek je bezešvý, pohodlný a velmi dobře prodyšný. Přední odrazová část svršku, místo příčné klenby je úplně osvobozeno od spojů (švy, výztuhy), aby nedocházelo k
otlakům klenby a tato tak mohla přirozeně pracovat, na patě je umístěn bezpečnostní reflexní potisk. Měkkčí opatek je citlivý k patám a achilovkám. Vnitřní vkládací stélka má výšku 6 mm, v případě
potřeby je možné ji zaměnit za nižší stélku 3mm. Tím se ještě více zvětší vnitřní objem botyí a může se tak variabilně ovlivňovat finální vjem z této boty. Ideální zařazení této boty? Pro pravidelné
běžce a běžkyně běhající 3-4 týdně je to optimální tempová/objemová silniční bota Váha: 250g (UK8)
http://rungo.idnes.cz/test-s-novou-silnickou-od-inov-8-se-nemusite-bat-rychleho-tempa-ani-vody-13u-/behani.aspx?c=A150608_074118_behani_ize
Parametry
Sport |
Běh
|
Typ došlapu |
Neutrální
|
Typ běžecké obuvi |
Závodní
|
Typ povrchu - běh |
Silnice
|
Úprava obuvi |
Prodyšná
|