Ekologická udržitelnost našich výrobků je pro nás významným kritériem kvality. Záleží nám na tom - a to je patrné zejména v našich téměř úplně recyklovaných a recyklovatelných termo kalhotách
Casanna hardshell Thermo, které se vyrábějí nejen udržitelným způsobem, ale mají také působivé nepromokavé a prodyšné vlastnosti. Řada funkcí, jako jsou poutka na opasek a poutka s knoflíky pro
připevnění k odpovídající lyžařské bundě, splňuje potřeby všech lyžařů. Zatímco si užíváte každý sjezd na sjezdovce i mimo ni, my pokračujeme v práci na našem cíli, aby bylo oblečení Casanna v
budoucnu plně recyklovatelné.
- Větruvzdorný a vodotěsný dvouvrstvý materiál MAMMUT® DRYtechnology vyrobený ze 100% recyklovaného polyesteru
- Vodní sloupec: 10 000 mm
- Prodyšnost:: 10 000 g / m² / 24 h
- Plněné 40 g / m² Ajungilak® OTI ™ Element ze 100% recyklovaného polyesteru
- Poutka na opasek
- Smyčky s knoflíky pro připevnění bundy ke kalhotám
- 2 boční kapsy, zipy skryté chlopněmi
- Větrání na vnitřní straně nohavic s voděodpudivým zipem a síťovinou
- Ochrana vnitřní části nohavice proti proseknutí mačkou či hranou lyže
- Šířku lemu nohavice lze upravit pomocí knoflíků
- Integrované sněhové lemy s protiskluzovou úpravou
Parametry
Sport |
Outdoor / Turistika
,
Sjezdové lyžování
,
Lezení
|
Sezóna |
2019 Q3
|
Roční období |
Podzim / zima
|
Vlastnost oblečení |
Ochrana proti chladu
,
Ochrana proti větru
|
Délka nohavic |
Dlouhé
|
Kšandy |
Ne
|
Technologie |
DWR
,
Mammut Connect
,
Dry Technology
,
Ajungilak® OTI™ Element
|
DWR
Zkratka pochází od Durable Water Repellency (trvale odpuzující vodu). Jedná se o trvalou impregnaci zajišťující voděodolnost. Díky ní vnější materiály nevstřebávají vlhkost. Je používána jak u fleecového, tak u nepromokavého oblečení a stanů. Její účinnost se ale postupně snižuje v důsledku opakovaného praní.
Mammut Connect
Aplikace slouží uživatelům k získání podrobných informací k jednotlivým produktům. Děje se tak jednoduše přiložením chytrého telefonu s aplikací k NFC čipu (NFC = Near Field Communication). Tu použila firma Mammut jako první outdoorová značka.
Mammut Connect má k dispozici tři hlavní sekce – produkty, aktivita, inspirace. První z nich nabízí informace o jednotlivém zboží a poskytuje i další poprodejní služby, jako je například prodloužení záruční doby, do budoucna je plánováno také zvaní zákazníků na různé outdoorové akce. Sekce aktivity slouží jako vrcholový deník, kde můžou zákazníci sbírat své úspěchy a sdílet je s komunitou, sekce inspirace navazuje na příběhy, které jsou již prezentovány na webových stránkách.
Dry Technology
Voděodolná a prodyšná membrána
Vodní sloupec: 10 000 mm
Prodyšnost: 10 000 g/m²/24h