Jednoduchý design ve své kategorii: Nirvana 15 vás zaujme minimalistickým vzhledem, ale ohromí vás vysoce kvalitními detaily. Tento batoh má mnoho praktických technických funkcí: tvarovaná
přihrádka chrání lyžařské brýle při připevňování holí. Kromě toho otvor se zipem na zadní straně umožňuje snadný přístup do hlavní přihrádky. Díky téměř plně recyklovanému hlavnímu materiálu klade
Nirvana 15 také důraz na udržitelnost životního prostředí.
- 75 % materiálu je vyrobeno z recyklovaných materiálů
- Hlavní prostor batohu je přístupný pomocí zadního zipu po celém obvodu
- Tvarovaná přihrádka na brýle s měkkou podšívkou
- Lehké hliníkové komponenty
- Diagonální držák lyží
- Integrovaný držák helmy
- Kompatibilní s vodními vaky
- Možnost uchycení výbavy pro lavinovou bezpečnost uvnitř batohu
- SOS štítek s pokyny v případě nebezpečí
- Dvouvrstvá výplň zad a ramenních popruhů EVA s vysokou hustotou je krytá strečovou látkou.
Parametry
Sport |
Outdoor / Turistika
|
Sezóna |
2019 Q3
|
Typ tašky |
Batoh
|
Objem tašky/batohu |
11-20 litrů
|
Využití tašky/batohu |
Lezecké, skialp a freeride
|
Technologie |
DWR
,
Mammut Connect
,
Contact
|
DWR
Zkratka pochází od Durable Water Repellency (trvale odpuzující vodu). Jedná se o trvalou impregnaci zajišťující voděodolnost. Díky ní vnější materiály nevstřebávají vlhkost. Je používána jak u fleecového, tak u nepromokavého oblečení a stanů. Její účinnost se ale postupně snižuje v důsledku opakovaného praní.
Mammut Connect
Aplikace slouží uživatelům k získání podrobných informací k jednotlivým produktům. Děje se tak jednoduše přiložením chytrého telefonu s aplikací k NFC čipu (NFC = Near Field Communication). Tu použila firma Mammut jako první outdoorová značka.
Mammut Connect má k dispozici tři hlavní sekce – produkty, aktivita, inspirace. První z nich nabízí informace o jednotlivém zboží a poskytuje i další poprodejní služby, jako je například prodloužení záruční doby, do budoucna je plánováno také zvaní zákazníků na různé outdoorové akce. Sekce aktivity slouží jako vrcholový deník, kde můžou zákazníci sbírat své úspěchy a sdílet je s komunitou, sekce inspirace navazuje na příběhy, které jsou již prezentovány na webových stránkách.