Často kladené dotazy

Vy se ptáte, my odpovídáme.

Kdy dorazí zboží?

Informaci najdete přímo na detailu konkrétního produktu a stejně tak v košíku. Po odeslání objednávky vám pošleme informaci o termínu také v potvrzovacím e-mailu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle 1 až 4 dny, pokud je skladem u dodavatele, pak v rozmezi 3-15 dní - tuto informaci najdete vždy na detailu produktu.

Můžu přidat položku do vytvořené objednávky?

Určitě můžete. Stačí zavolat na číslo +420 530 317 075 nebo napsat email na info@sanasport.cz a sdělit nám číslo objednávky, kód produktu a velikost produktu, který budete chtít do objednávky přidat. Číslo objednávky najdete v potvrzovacím e-mailu a kód produktu na detailu produktu vpravo pod zeleným tlačítkem "Vložit do košíku".

Můžete mi prodloužit dobu vyzvednutí zboží?

Pokud onemocníte nebo nestíháte a potřebujete termín o pár dní či týden posunout, termín vám individuálně prodloužíme. Dejte nám v takovém případě vědět na e-mail info@sanasport.cz a nezapomeňte připojit číslo své objednávky.

Proč neprošla online platba?

Nejčastějšími důvody jsou nesprávně opsané číslo karty, nízký stav na účtu, výpadek online systému banky (u níž máte kartu) nebo nemáte povoleno platit kartou online. Objednávku můžete zaplatit převodem na účet 5032304001/5500 nebo vám zboží pošleme na dobírku. Pro změnu formy úhrady nás prosím kontaktujte e-mailem info@sanasport.cz nebo telefonicky na čísle +420 530 317 075.

Nevím si rady s výběrem zboží. Co mám dělat?

Napište nám přes online chat, který najdete na webu vpravo dole, využijte naši poradnu nebo se můžete ozvat na e-mail info@sanasport.cz. Rádi vám všechny dotazy zodpovíme a pomůžeme vybrat přesně to, co hledáte.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Zboží posíláme přepravními službami Geis a PPL, přes Českou poštu (balík do ruky i balík na poštu) a samozřejmě si jej můžete vyzvednout i osobně na našich prodejnách v BrněOlomouci a Praze nebo na některém z téměř 500 výdejních míst služby Uloženka.

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete hotově při osobním odběru, na dobírku, předem bankovním převodem, kartou online a zrychleným převodem přes platební bránu PayU.

Jak vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

U nás máte na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu dokonce 30 dní. Přečtěte si, jak snadno odstoupit od smlouvy.

Jak reklamovat zboží?

Reklamace je u nás stejně snadná jako vrácení zboží, není se čeho bát. Mrkněte na postup, jak uplatnit reklamaci.

Je možné zboží vyměnit?

Ano, rádi vám ho vyměníme do 30 dní od nákupu. Přečtěte si, jak zboží vyměnit. A nevíte-li si rady s výběrem, klidně nám napište na info@sanasport.cz nebo přes online chat, který najdete na webu vpravo dole.

Odkupujete zpět použité zboží?

Omlouváme se, ale bohužel ne. Zboží je možné vyměnit nebo vrátit ve 30denní lhůtě, ale jenom za podmínky že nevykazuje žádné známky používání.

Co říkají naši zákazníci?

Další uživatelské recenze »
Daniela Přidáno: 21. září 2017
100 %
Doporučuje obchod
  • odborný personál
Ověřený zákazník Přidáno: 16. září 2017
100 %
Doporučuje obchod
  • příjemná obsluha

  Máte nějaký dotaz? Potřebujete pomoct? Zavolejte nám na +420 530 317 075

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.